Zaczynaliśmy od zera ...

Jakość

Jakość jest dla nas biznesowym priorytetem.
Wdrożyliśmy zintegrowaną wewnętrzną politykę jakości oraz bezpieczeństwa zgodną z międzynarodowymi standardami ISO, SQAS oraz WSK.

 

WE DELIVER QUALITY

Pracujemy w oparciu o wewnętrzne wskaźniki jakości obejmujące:

  • monitoring procesu obsługi Klientów
  • optymalizację łańcucha dostaw
  • ciągłe doskonalenie procesów
  • zaangażowanie wszystkich pracowników
  • audyty wewnętrzne
  • szkolenia pracowników
  • wyzwalanie inicjatywy i kreatywności pracowników
  • szacunek i tolerancję
  • wysoką etykę

Jesteśmy transparentni wobec naszych klientów.
Dostarczamy pakiet wartości dodanych poprzez:

  • przekazywanie statusów przesyłki on-line za pośrednictwem systemu informatycznego lub platform integracyjnych (Gate House)
  • przekazywanie dokumentacji przewozowej natychmiast po zrealizowaniu dostawy on-line
  • przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej natychmiast po zrealizowanej dostawie w formie e-faktury
  • przekazywanie wskaźników jakościowych w formie zindywidualizowanych raportów
  • dedykowaną obsługę naszych opiekunów
  • komunikację w języku klientów
  • regularne spotkania z klientami w celu analizy naszych świadczeń i znajdowaniu optymalnych rozwiązań dla klientów

Napisz do nas

Pobierz statut spółki