21.05.2020 |

Wewnętrzny System Kontroli w KOIMEX S.A.

Koimex S.A. wdrożył Wewnętrzny System Kontroli obejmujący całokształt czynności organizacyjnych związanych z wywozem, przywozem, transferem wewnątrzunijnym, tranzytem, usługami pośrednictwa a także pomocą techniczną w zakresie wyrobów, technologii i usług o znaczeniu strategicznym.

W wyniku przeprowadzonego auditu, w dniu 6 maja 2020 roku Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. potwierdziło zgodność obowiązujących procedur w Koimex S.A. z przepisami Ustawy z dnia 29.11.2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa.

Wdrożony Wewnętrzny System Kontroli obejmuje swym zakresem:

Oddział Warszawa : Al. Jerozolimskie 214,  02-486 Warszawa

Oddział Kielce : Ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce

  • Wewnętrzny System Kontroli:

    - jest elementem krajowego systemu kontroli eksportu,
     
  • - reguluje zasady obrotu towarami o znaczeniu strategicznym,
     
  • - określa sposób ewidencji obrotu,
     
  • - pozwala kontrolować każdą komórkę w organizacji,
     
  • - porządkuje proces decyzyjny w organizacji,
     
  • - pozwala eliminować błędy pracowników,
     
  • - buduje wiarygodność organizacji.
  •  

  • Wewnętrzny System Kontroli opiera się na 3 filarach:

    - znajomości parametrów technicznych towaru,
     
  • - znajomości partnera handlowego,
     
  • - wiedzy na temat możliwości wykorzystania towaru
Wróć do listy

Napisz do nas

Pobierz statut spółki

Polityka prywatności

Aby zapewnić prawidłowe działanie i wygląd niniejszego serwisu oraz aby go stale ulepszać, stosujemy takie technologie jak pliki cookie oraz usługi firm Adobe oraz Google. Ponieważ cenimy Twoją prywatność, prosimy o zgodę na wykorzystanie tych technologii.

Dostosuj
Zgoda na wszystkie
Zgoda na wszystkie
Zgoda na wybrane